marianneenruudopdefiets.reismee.nl

Klaar voor vertrek

Zojuist de fietsen al ingepakt. Morgenvroeg 5.00 brengt Willy ons en onze fietsen met een busje naar Schiphol. Wat een luxe! En dan om 10.00 stijgen we op richting Chiang Mai, Noord-Thailand.

mariankremers@planet.nl

Beste reizigers,
Alvast een voorspoedige reis naar Thailand gewenst. Leuk dat jullie belevenissen te volgen zijn via deze site.
Marian Kremers

Ank

Bon voyage! En geniet ervan! xxx

Monique

Hoi Ruud en Marianne,

Ik wens jullie een hele voorspoedige reis!!
En ja, ik geef je plantjes water... ;o)

Goetjes,
Monique

Sandra Roosen

Ruud en Marianne,
Een hele mooie reis gewenst!! Ik volg jullie. Op de fiets kan ik dat vast niet bijhouden dus doe ik het lekker vanachter een bureau

Rianne

Lieve mensen,

Waanzinnig veel plezier!! Goed op elkaar passen en bij elkaar blijven (zou smoeder zeggen) :-)

x Rianne

Marc Schoffelen

Hoi Ruud en Marianne,

Net terug uit Berlijn miste ik de kans om jullie telefonisch nog 'n goede reis te wensen. Nu zullen jullie wel zo'n beetje bekaf zijn en nog niet in Chian Mai. Ik kan geen rechtstreekse vlucht vinden. Alvast goede eerste fietskilometers. Marc

alied zweep

Ondertussen al geland in Chiang mai en wie weet al op de fiets of toch nog ff op rust! Maar fietsen maakt ook het koppie leeg ,he : zeg jij Marianne , na die overgang van zo druk naar driemaanden VRIJ!!!!
In ieder geval :
Heeeeel veel plezier samen : heb het goed daar !!!! ....en af en toe ga ik zeker kijken naar hoe het jullie vergaat!!
Alied

Sandra Massuger

Wat een avontuur!! Geniet ervan en we zijn benieuwd naar jullie belevenissen! Sandra

Ton Drenthen

Dat ziet er allemaal heerlijk relaxed uit. Zo houden jullie het vast een paar maanden uit. Geniet ervan, we blijven jullie volgen.